Vanaf 50 euro · Alleen Online

GRATIS VERZENDING

Winkelwagen (0)

Nog geen producten gevonden :(
Subtotaal

Jouw account

Heb je nog geen account? Creëer verlanglijstjes en houd je aankopen bij op een centrale plek.

Met behulp van jouw e-mailadres sturen we je een link waarmee je het eerder gekozen wachtwoord kan resetten.

* Vereiste velden

Retourneren en omruilen

Waar kunnen we je mee helpen?

Hoe zeker je ook van je zaak leek, kan het natuurlijk voorkomen dat je aankoop niet aan je verwachting voldoet. Geen nood, want natuurlijk kun je deze bij ons retourneren! Binnen 14 dagen en in nieuwstaat. Hoe het precies in z’n werk gaat vertellen we stap voor stap op deze pagina.

Gratis retourneren binnen Nederland

Online bestellingen retourneren

Binnen Nederland is het retourneren van je bestelling gratis. Zorg ervoor dat je de producten goed verpakt waarna je de retourzending aanmeldt via ons retourportaal. Vervolgens kun je het retourlabel printen en de zending inleveren bij een zelf te kiezen innamepunt.

Winkel aankopen retourneren

Wanneer je een artikel wilt terug sturen die je in de winkel hebt aangeschaft kan je contact opnemen met onze klantenservice. Wij sturen je een retourlabel waarmee jij je artikel kan retourneren. Neem contact met ons op via telefoon, chat of e-mail.

Een artikel met een beschadiging of defect terugsturen

Heeft je product een defect en valt de reparatie of vervanging binnen de garantietermijn? Wij helpen je graag verder. Neem contact met ons op via telefoon, chat of e-mail zodat we kunnen bepalen hoe we je het beste verder kunnen helpen. Wanneer de reparatie of vervanging binnen de garantietermijn valt dan sturen wij een garantie- en retourformulier op waarmee je het product kan retourneren. 

Omruilen in de winkel

Wanneer je het product dat je hebt gekocht wilt omruilen dan is de snelste weg via de winkel. Onze specialisten ruilen het producten graag voor je om en kijken wanneer je dat wenst mee voor de juiste maat. Ben je voornemens om naar de winkel te komen dan loont het om vooraf te kijken of het product op voorraad is. Dit kan je doen door te kijken op de website of door te bellen met één van onze specialisten.

Stappenplan voor het retoursturen van jouw bestelling

  1. Meld je retourzending aan in ons retourportaal;
  2. Omschrijf je retourreden en om welke producten het gaat;
  3. Lever het pakket in bij een zelfgekozen innamepunt;

Meld jouw retourzending aan  

Voorwaarden voor het retourneren

Na ontvangst van je bestelling of het doen van je aankoop in een van onze winkels heb je 14 dagen de tijd om je aankoop te retourneren. Uiteraard is daarbij het product nieuw, ongebruikt en voorzien van de originele labels en/of verpakking. Stuur je online bestelling bij voorkeur in de verzenddoos terug waarin je deze hebt ontvangen zodat je de productverpakking niet beplakt met een label en/of tape.

Uitgezonderd van retourneren:

  • Gehoorbescherming;
  • Pinlock anti-condenslenzen;
  • Maatwerk;
  • Toegangskaarten voor Motorbeurs Utrecht;
  • Ruilbeursartikelen

Terugbetaling

Nadat we jouw retourzending hebben ontvangen doen we ons best om deze zo snel mogelijk te verwerken. Wanneer je hebt gekozen om het aankoopbedrag terug te ontvangen staat dit na 5 werkdagen op de rekening waarmee je de bestelling hebt geplaatst.

Wanneer je de bestelling volledig retourneert ontvang je van ons het aankoopbedrag inclusief de eventuele verzendkosten terug. Houd je een gedeelte van de bestelling en kom je daarmee onder de 50 euro dan houden we de verzendkosten a €6,95 in op het over te maken bedrag.

Heb je bij de bestelling die je wilt retourneren gekozen voor de optie ‘Achteraf betalen’ dan worden de administratiekosten van 1 euro ingehouden op het bedrag dat je van ons teruggestort krijgt.

Product beschadigd ontvangen

Hoewel we de producten met zorg inpakken en vooraf controleren kan er tijdens het transport schade ontstaan. Heb je een beschadigd product ontvangen, neem dan altijd eerst contact op met onze serviceafdeling voordat je tot het terugsturen overgaat.

Product terugsturen onder garantie

Heb je het product langer dan 14 dagen in bezit en mankeert het iets? Lees onze garantiepagina hoe we dit verder voor je oplossen. Je kan natuurlijk ook terecht bij onze specialisten in een winkel naar keuze.

Veelgestelde vragen

  • Wat zijn de verzendkosten als ik bij jullie bestel?

    Voor bestellingen boven de 50 euro binnen Nederland en België berekenen we geen verzendkosten. Voor kleinere bestellingen onder de 50 euro zijn de verzendkosten €6,95. Je bestelling wordt standaard verzonden met PostNL waarbij je een Track&Trace code ontvangt om je bestelling te volgen. Meer over afhalen en bezorgen

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Zowel online als in de winkel heb je 14 dagen bedenktijd. Binnen deze periode kan je de producten ruilen of retourneren. Uiteraard zijn de producten die je wilt terugsturen ongedragen, nieuw en compleet. Voor je geretourneerde producten ontvang je netjes je geld van ons terug. Meer over ruilen en retourneren.

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Wanneer je oog is gevallen op een product dat op voorraad is, dan heb je de bestelling snel in huis. We streven ernaar om jouw bestelling die op werkdagen voor 17:00 uur is besteld, dezelfde dag nog te versturen. Zo heb je de bestelling de volgende dag al in huis. Voor producten die niet op voorraad zijn gelden andere levertijden. Deze worden bij het product op de productpagina getoond. Meer over levertijden.

  • Welke betaalmethoden worden geaccepteerd in de winkel?

    In onze winkels kan je contant betalen, met pinpas, creditcard (Maestro, MasterCard en Visa) en de MKC cadeaubon. Monopolie geld, VVV-bonnen en andere cheques worden niet geaccepteerd. Meer over betalen.

  • Het product dat ik zoek is ‘Niet op voorraad’. Kan ik hem alsnog bestellen?

    Juist dat product dat je zoekt is niet op voorraad. Dat kan twee dingen betekenen. Het product heeft een langere levertijd, of is uit de collectie en niet meer verkrijgbaar. Hoe dan ook vragen we je om contact op te nemen zodat we dit voor je kunnen nagaan.

  • Ik wil mijn bestelling retourneren, waar vind ik het retourformulier?

    Het retourformulier vind je op de achterkant van je pakbon die bij de bestelling is meegestuurd. Kan je deze niet meer vinden? Neem dan per e-mail contact met ons op en we sturen je een digitaal exemplaar toe. Dan hoef je deze enkel nog te printen. Meer over ruilen en retourneren.

  • Ik wil achteraf betalen, maar dit lukt me niet?

    Via onze betaalpartner Billink maken we achteraf betalen mogelijk. Dit geldt voor aankopen tot 750 euro. Zij zullen een check uitvoeren voordat deze goedgekeurd kan worden. We hebben geen inzage wat de reden is dat jouw betaling wordt afgekeurd. Wordt je aanvraag afgekeurd? Dan zit er niets anders op dan je bestelling via een van de andere betaalmethoden af te ronden. Meer over betalen.

  • Kan mijn bestelling bij een servicepunt worden bezorgd?

    Ja zeker, wanneer je in de afrondfase zit wordt je gevraagd welke verzendmethode je wenst te gebruiken. Je hebt zelf de keuze in welk PostNL servicepunt jouw bestelling wordt afgegeven. Deze ligt dan de volgende dag na 15:00 uur voor je klaar. Bij het afhalen van je bestelling kan om een legitimatiebewijs worden gevraagd.

Neem contact op met onze klantenservice

maandag t/m woensdag van 10:00 tot 18:00 uur donderdag en vrijdag van 10:00 tot 21:00 uur zaterdag van 10:00 tot 18:00 uur zondag van 12:00 tot 18:00 uur
Wij accepteren:
  •  
  •  
  •  
  •  
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »