In december

30 dagen retourneren

Winkelwagen (0)

Nog geen producten gevonden :(
Subtotaal

Jouw account

Heb je nog geen account? Creëer verlanglijstjes en houd je aankopen bij op een centrale plek.

Met behulp van jouw e-mailadres sturen we je een link waarmee je het eerder gekozen wachtwoord kan resetten.

* Vereiste velden

Bezorgen en afhalen

Waar kunnen we je mee helpen?

De bestelling die je plaatst wil je natuurlijk zo snel mogelijk in huis hebben. Dat snappen we maar al te goed en daarom spannen we ons dagelijks in om bestellingen die op werkdagen voor 17:00 uur besteld zijn, dezelfde dag nog te versturen (mits voorradig). 

Om jouw pakketje af te leveren op de manier zoals jij wilt bieden we je diverse verzendmethoden. Keuzestress? Geen nood! Op deze pagina vertellen we je precies welke methode het beste voor jou van pas komt.

VERZENDMETHODEN & -KOSTEN

Standaard verzending (gratis vanaf 50 euro)

We proberen de verzendkosten van jouw bestelling zo laag mogelijk te houden. Daarom rekenen we voor bestellingen vanaf 50 euro binnen Nederland en België geen verzendkosten. Voor kleinere bestellingen bedragen de verzendkosten €6,95.

Plaats je voor 17:00 uur op werkdagen je bestelling dan wordt deze dezelfde dag nog verstuurd indien het product op voorraad is. Zodra de bestelling voor je verzameld is ontvang je van ons een e-mail met daarin de track&trace code waarmee je de zending kan volgen.

Levertijd: Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, morgen in huis. Mits voorradig.
Kosten: Gratis vanaf 50 euro binnen Nederland en België
Kleinere bestellingen €6,95
Waar: Nederland en België
Zakelijke en privéadressen
Bezorging bij de buren mogelijk


MEET&GREET – AFHALEN IN ONZE WINKEL(S)

Ben je in de buurt? Dan kan je voor de Meet&Greet afhaaloptie in onze winkel kiezen. Jouw bestelling wordt verzameld en klaargelegd in de winkel. Je krijgt van ons bericht zodra de bestelling gereed is en bepaalt vervolgens zelf wanneer je langskomt. Onze specialisten kijken graag met je mee als je nog vragen hebt of nog niet helemaal zeker bent van je aankoop.

De Meet&Greet afhaaloptie is gratis. De aanschaf doe je vooraf via een online betaalmethode naar keuze.

LEVERTIJDEN

Wanneer de producten van jouw bestelling bij ons op voorraad zijn geldt dat deze voor 17:00 uur besteld, dezelfde dag nog worden verzonden. Dit houdt doorgaans in dat je de volgende dag in het bezit bent van je bestelling. Uiteraard zijn we hierbij afhankelijk van de inspanningen van PostNL en DPD, onze bezorgpartners. Hierdoor kunnen we je geen garanties bieden op de exacte bezorgdatum.

Onderstaande tabel geeft een indicatie van het bezorgmoment wanneer gekozen wordt voor de reguliere verzendservice.

Besteld voor 17:00 uur, op; Eerste bezorgmoment
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag

PRODUCTEN MET VERSCHILLENDE LEVERTIJDEN

Je totale bestelling met producten wordt verstuurd zodra deze compleet op voorraad is. Dit bespaart jou een extra keer thuisblijven en draagt bij aan het milieu omdat de koerier geen extra rondje hoeft te rijden door jouw straat. Wanneer één of meerdere producten wat langer op zich laten wachten dan zullen we contact met je opnemen om te bespreken hoe je jouw bestelling wenst te ontvangen.

NIET (MEER) LEVERBARE PRODUCTEN

Zal je net zien dat het product dat jij hebt besteld niet meer leverbaar is. Wanneer dit het geval is stellen we je hier zo snel mogelijk van op de hoogte en proberen we samen met jou tot een oplossing te komen.

BEZORGADRES WIJZIGEN

Heb je zojuist besteld en kom je er toch achter dat er niemand thuis is als het pakketje wordt geleverd? Tot 15:00 uur heb je de mogelijkheid om het afleveradres te wijzigen als deze de volgende dag wordt geleverd. Omdat de tijd dringt vragen we je wel om deze wijziging telefonisch door te geven aan onze klantenservice. 

Veelgestelde vragen

  • Wat zijn de verzendkosten als ik bij jullie bestel?

    Voor bestellingen boven de 50 euro binnen Nederland en België berekenen we geen verzendkosten. Voor kleinere bestellingen onder de 50 euro zijn de verzendkosten €6,95. Je bestelling wordt standaard verzonden met PostNL waarbij je een Track&Trace code ontvangt om je bestelling te volgen. Meer over afhalen en bezorgen

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Zowel online als in de winkel heb je 30 dagen bedenktijd. Binnen deze periode kan je de producten ruilen of retourneren. Uiteraard zijn de producten die je wilt terugsturen ongedragen, nieuw en compleet. Voor je geretourneerde producten ontvang je netjes je geld van ons terug. Meer over ruilen en retourneren.

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Wanneer je oog is gevallen op een product dat op voorraad is, dan heb je de bestelling snel in huis. We streven ernaar om jouw bestelling die op werkdagen voor 17:00 uur is besteld, dezelfde dag nog te versturen. Zo heb je de bestelling de volgende dag al in huis. Voor producten die niet op voorraad zijn gelden andere levertijden. Deze worden bij het product op de productpagina getoond. Meer over levertijden.

  • Welke betaalmethoden worden geaccepteerd in de winkel?

    In onze winkels kan je contant betalen, met pinpas, creditcard (Maestro, MasterCard en Visa) en de MKC cadeaubon. Monopolie geld, VVV-bonnen en andere cheques worden niet geaccepteerd. Meer over betalen.

  • Het product dat ik zoek is ‘Niet op voorraad’. Kan ik hem alsnog bestellen?

    Juist dat product dat je zoekt is niet op voorraad. Dat kan twee dingen betekenen. Het product heeft een langere levertijd, of is uit de collectie en niet meer verkrijgbaar. Hoe dan ook vragen we je om contact op te nemen zodat we dit voor je kunnen nagaan.

  • Ik wil mijn bestelling retourneren, waar vind ik het retourformulier?

    Het retourformulier vind je op de achterkant van je pakbon die bij de bestelling is meegestuurd. Kan je deze niet meer vinden? Neem dan per e-mail contact met ons op en we sturen je een digitaal exemplaar toe. Dan hoef je deze enkel nog te printen. Meer over ruilen en retourneren.

  • Ik wil achteraf betalen, maar dit lukt me niet?

    Via onze betaalpartner Billink maken we achteraf betalen mogelijk. Dit geldt voor aankopen tot 750 euro. Zij zullen een check uitvoeren voordat deze goedgekeurd kan worden. We hebben geen inzage wat de reden is dat jouw betaling wordt afgekeurd. Wordt je aanvraag afgekeurd? Dan zit er niets anders op dan je bestelling via een van de andere betaalmethoden af te ronden. Meer over betalen.

  • Kan mijn bestelling bij een servicepunt worden bezorgd?

    Ja zeker, wanneer je in de afrondfase zit wordt je gevraagd welke verzendmethode je wenst te gebruiken. Je hebt zelf de keuze in welk PostNL servicepunt jouw bestelling wordt afgegeven. Deze ligt dan de volgende dag na 15:00 uur voor je klaar. Bij het afhalen van je bestelling kan om een legitimatiebewijs worden gevraagd.

Neem contact op met onze klantenservice

maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:00 uur zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur zondag van 12:00 tot 17:00 uur
Wij accepteren:
  •  
  •  
  •  
  •  
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »

Bezorgen en afhalen

Waar kunnen we je mee helpen?

De bestelling die je plaatst wil je natuurlijk zo snel mogelijk in huis hebben. Dat snappen we maar al te goed en daarom spannen we ons dagelijks in om bestellingen die op werkdagen voor 17:00 uur besteld zijn, dezelfde dag nog te versturen (mits voorradig). 

Om jouw pakketje af te leveren op de manier zoals jij wilt bieden we je diverse verzendmethoden. Keuzestress? Geen nood! Op deze pagina vertellen we je precies welke methode het beste voor jou van pas komt.

VERZENDMETHODEN & -KOSTEN

Standaard verzending (gratis vanaf 50 euro)

We proberen de verzendkosten van jouw bestelling zo laag mogelijk te houden. Daarom rekenen we voor bestellingen vanaf 50 euro binnen Nederland en België geen verzendkosten. Voor kleinere bestellingen bedragen de verzendkosten €6,95.

Plaats je voor 17:00 uur op werkdagen je bestelling dan wordt deze dezelfde dag nog verstuurd indien het product op voorraad is. Zodra de bestelling voor je verzameld is ontvang je van ons een e-mail met daarin de track&trace code waarmee je de zending kan volgen.

Levertijd: Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, morgen in huis. Mits voorradig.
Kosten: Gratis vanaf 50 euro binnen Nederland en België
Kleinere bestellingen €6,95
Waar: Nederland en België
Zakelijke en privéadressen
Bezorging bij de buren mogelijk


MEET&GREET – AFHALEN IN ONZE WINKEL(S)

Ben je in de buurt? Dan kan je voor de Meet&Greet afhaaloptie in onze winkel kiezen. Jouw bestelling wordt verzameld en klaargelegd in de winkel. Je krijgt van ons bericht zodra de bestelling gereed is en bepaalt vervolgens zelf wanneer je langskomt. Onze specialisten kijken graag met je mee als je nog vragen hebt of nog niet helemaal zeker bent van je aankoop.

De Meet&Greet afhaaloptie is gratis. De aanschaf doe je vooraf via een online betaalmethode naar keuze.

LEVERTIJDEN

Wanneer de producten van jouw bestelling bij ons op voorraad zijn geldt dat deze voor 17:00 uur besteld, dezelfde dag nog worden verzonden. Dit houdt doorgaans in dat je de volgende dag in het bezit bent van je bestelling. Uiteraard zijn we hierbij afhankelijk van de inspanningen van PostNL en DPD, onze bezorgpartners. Hierdoor kunnen we je geen garanties bieden op de exacte bezorgdatum.

Onderstaande tabel geeft een indicatie van het bezorgmoment wanneer gekozen wordt voor de reguliere verzendservice.

Besteld voor 17:00 uur, op; Eerste bezorgmoment
Maandag Dinsdag
Dinsdag Woensdag
Woensdag Donderdag
Donderdag Vrijdag
Vrijdag Zaterdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag

PRODUCTEN MET VERSCHILLENDE LEVERTIJDEN

Je totale bestelling met producten wordt verstuurd zodra deze compleet op voorraad is. Dit bespaart jou een extra keer thuisblijven en draagt bij aan het milieu omdat de koerier geen extra rondje hoeft te rijden door jouw straat. Wanneer één of meerdere producten wat langer op zich laten wachten dan zullen we contact met je opnemen om te bespreken hoe je jouw bestelling wenst te ontvangen.

NIET (MEER) LEVERBARE PRODUCTEN

Zal je net zien dat het product dat jij hebt besteld niet meer leverbaar is. Wanneer dit het geval is stellen we je hier zo snel mogelijk van op de hoogte en proberen we samen met jou tot een oplossing te komen.

BEZORGADRES WIJZIGEN

Heb je zojuist besteld en kom je er toch achter dat er niemand thuis is als het pakketje wordt geleverd? Tot 15:00 uur heb je de mogelijkheid om het afleveradres te wijzigen als deze de volgende dag wordt geleverd. Omdat de tijd dringt vragen we je wel om deze wijziging telefonisch door te geven aan onze klantenservice. 

Veelgestelde vragen

  • Wat zijn de verzendkosten als ik bij jullie bestel?

    Voor bestellingen boven de 50 euro binnen Nederland en België berekenen we geen verzendkosten. Voor kleinere bestellingen onder de 50 euro zijn de verzendkosten €6,95. Je bestelling wordt standaard verzonden met PostNL waarbij je een Track&Trace code ontvangt om je bestelling te volgen. Meer over afhalen en bezorgen

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Zowel online als in de winkel heb je 30 dagen bedenktijd. Binnen deze periode kan je de producten ruilen of retourneren. Uiteraard zijn de producten die je wilt terugsturen ongedragen, nieuw en compleet. Voor je geretourneerde producten ontvang je netjes je geld van ons terug. Meer over ruilen en retourneren.

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?

    Wanneer je oog is gevallen op een product dat op voorraad is, dan heb je de bestelling snel in huis. We streven ernaar om jouw bestelling die op werkdagen voor 17:00 uur is besteld, dezelfde dag nog te versturen. Zo heb je de bestelling de volgende dag al in huis. Voor producten die niet op voorraad zijn gelden andere levertijden. Deze worden bij het product op de productpagina getoond. Meer over levertijden.

  • Welke betaalmethoden worden geaccepteerd in de winkel?

    In onze winkels kan je contant betalen, met pinpas, creditcard (Maestro, MasterCard en Visa) en de MKC cadeaubon. Monopolie geld, VVV-bonnen en andere cheques worden niet geaccepteerd. Meer over betalen.

  • Het product dat ik zoek is ‘Niet op voorraad’. Kan ik hem alsnog bestellen?

    Juist dat product dat je zoekt is niet op voorraad. Dat kan twee dingen betekenen. Het product heeft een langere levertijd, of is uit de collectie en niet meer verkrijgbaar. Hoe dan ook vragen we je om contact op te nemen zodat we dit voor je kunnen nagaan.

  • Ik wil mijn bestelling retourneren, waar vind ik het retourformulier?

    Het retourformulier vind je op de achterkant van je pakbon die bij de bestelling is meegestuurd. Kan je deze niet meer vinden? Neem dan per e-mail contact met ons op en we sturen je een digitaal exemplaar toe. Dan hoef je deze enkel nog te printen. Meer over ruilen en retourneren.

  • Ik wil achteraf betalen, maar dit lukt me niet?

    Via onze betaalpartner Billink maken we achteraf betalen mogelijk. Dit geldt voor aankopen tot 750 euro. Zij zullen een check uitvoeren voordat deze goedgekeurd kan worden. We hebben geen inzage wat de reden is dat jouw betaling wordt afgekeurd. Wordt je aanvraag afgekeurd? Dan zit er niets anders op dan je bestelling via een van de andere betaalmethoden af te ronden. Meer over betalen.

  • Kan mijn bestelling bij een servicepunt worden bezorgd?

    Ja zeker, wanneer je in de afrondfase zit wordt je gevraagd welke verzendmethode je wenst te gebruiken. Je hebt zelf de keuze in welk PostNL servicepunt jouw bestelling wordt afgegeven. Deze ligt dan de volgende dag na 15:00 uur voor je klaar. Bij het afhalen van je bestelling kan om een legitimatiebewijs worden gevraagd.

Neem contact op met onze klantenservice

maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:00 uur zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur zondag van 12:00 tot 17:00 uur